Home » FAQ
Wij helpen je graag zo snel mogelijk!
Mail ons
Wij doen ons best om binnen
24 uur te reageren
Bel ons
Bel tussen 8:00u - 17:00u en krijg ons direct aan de lijn
Wij doen ons best om al uw problemen zo goed mogelijk op te lossen. Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen over SPEAC.
SPEAC werkt normaal gesproken prima met de meeste browsers. Wij raden aan Google Chrome te gebruiken als uw browser, omdat die het beste werkt met onze software. Bij storingen kunt u contact opnemen met ons.
Er zijn een aantal dingen waar dit probleem aan kan liggen. U kunt het volgende controleren.
- Controleer de configuratie van de Headset of SPEAC-client om er zeker van te zijn dat deze correct is ingesteld.
- Controleer de firewall-instellingen om ervoor te zorgen dat de juiste poorten openstaan voor de SPEAC-software.
- Neem contact op met ons om eventuele problemen aan ons kant te identificeren en op te lossen.
Als u technische vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via de telefoon.