Home » Features
SPEAC’s cutting-edge features op beheerder en bellers omgeving
Ontdek hieronder alle features van het SPEAC portaal.
Beheerders
Volledig overzicht
Krijg gedetailleerde informatie over de uren-registratie van uw agents op onze activiteitenhistorie
Real-time
Download, luister en praat mee met gesprekken in real-time
CRM-integratie
Integreer uw klant- en personeel gegevens vanuit CRM in het SPEAC programma in slechts een paar klikken
Veilige operaties
Alles in de database staat onder encryptie. Het is een zeer geoptimaliseerd portaal waardoor cyberaanvallen niet mogelijk zijn
Voordelig
Profiteer van onbeperkt bellen. Er zijn geen onverwachte-, verborgen- of achteraf bijkomende kosten
Bellers
IT-support
Onze tech support staat altijd klaar met oplossingen voor uw vragen
Gebruiksvriendelijk
SPEAC is compleet webbased waardoor u niets hoeft te installeren als software. Ook uw hardware-instellingen hoeft u niet te veranderen
Dashboard
In 1 oogopslag ziet u informatie over uw aantal sales, omzet, belpogingen, gesprekken, SPU, aantal uren online etc.
Snel starten
Leer binnen 5 minuten hoe alles in elkaar zit. IT-kennis is niet nodig! Binnen 30 minuten kunt u al beginnen met bellen
Geoptimaliseerd
Het SPEAC portaal baseert zich op een eco-systeem ontwikkeld om snel en makkelijker te navigeren tussen de portalen.